söndag 5 april 2009

Sverige

På torsdag bär det av till Barkarby, Sverige. För "lite" shopping. Där är det ju billigare än här på Åland, men framförallt så är utbudet större. Det finns ju inte så mycket butiker här att välja mellan.

Min lilla inköpslista:

IKEA:
  • tavellister
  • servetter
  • ljus

OUTLET:
  • skor och stövlar till anton
  • överdragsbyxor till anton
LINDEX:
  • knickers till alla barn
  • byxor till mig
  • strumpor till mig
  • tröjor till mig
  • klänning till mig
STADIUM:
  • Regnställ till mig
Sedan måste vi ju fara till PLANTAGEN och de andra roliga butikerna runt omkring. Skulle behöva lite dukar o gardiner o sådant också. Och så massa påskmat. Ja vi kommer troligen komma hem med mer än det som står på listan här ovan. Det brukar ju vara så med oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar