torsdag 10 februari 2011

Sjuka igen....

Alltså det här tar ju aldrig slut! Först sambon sjuk i feber i 7 dygn. Sedan kom febern även till lillen och nu är Anton magsjuk. Denna vecka kommer jag alltså inte alls att gå till jobbet. Känns trist, då jag faktiskt gillar mitt jobb. Fast jag skulle nog kunna vara hemmafru tills barnen går ut lågstadiet. Men nu börjar det bli ont om saker att syssla med här hemma. Tvättstugan är slut på tvätt som skall tvättas och strykas. Damsuga och sådant gör ju städerskan. Så jag bara njuter.

Men nu kommer sambon snart hem och avlöser mig lite så att jag kan fixa nytt skattekort. Löneavdelningen ringde i går o sa att jag måste ha ett nytt innan fredag, så jag fick alltså en dag på mig. Annars skulle de dra 40% skatt. Känns ju liiite surt. Ja bara jag inte får lika hög rest skatt som förra året så är jag nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar