onsdag 19 januari 2011

Fortsättning på magsjuka...

Nu är jag äntligen helt frisk och kunde gå till jobbet. Det kändes som om det verkligen behövdes. Kul att vara på jobb igen och göra lite nytta :-)

Men i dag när vi alla skulle fara iväg säger Anton att han har ont i magen och mådde illa. Som tur var kunde sambon vara hemma med honom tills jag kom hem (slutar vid 14) och sedan fara på jobbmöte till kl 15. Tur att det gick att lösa. Men Anton var nog helt okej i dag. Men min magsjuka började ju också med illamående ett par dagar innan. Så hoppas nu att Anton klarar sig.

Fin post fick han i alla fall i dag. Jag beställde denna Molo softshell jacka på ajabajakids.com förra veckan på deras super rea. Fick aldrig något svar om den fanns kvar eller inte. Men i dag dök den upp i postlådan. Billig blev den, först till 50% och sedan momsfritt. Super! Och snygg tyckte både jag och Anton. Han var inte riktigt på humör för att vara med på foto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar