fredag 21 januari 2011


I dag har jag haft planeringsdag på jobbet. Alltid lika kul att skratta och prata med kollegorna. Vi har så klart även planerat en massa och gjort studiebesök på ett annat dagis i kommunen. En bra dag.

Sedan for jag med barnen till stan för att hämta ut lite post. NYA molo vår kläderna. Åhhhh kolla in detta underbara printet (se bild ovan). Så kär i det.




Och så köpte vi vantar till Anton, nu har både jag och han tröttnat på att han alltid är blöt om händerna, de gamla sög upp vattnet ur snön som svampar. Så nu blev det ett par vattentäta vantar från Reima tec+. Dyra men förhoppningsvis tappar han inte bort dem och kan ha dem även nästa år.Och en liten bild på Svea i dag. Nu är det -3 grader ute och det syns direkt på svea. I dag hade hon molo tunika och leggins i lila stjärnor. Tröja från molo (måste ha mycket kläder på sig nu).

2 kommentarer:

  1. ååh tänkte med köra detdär printet till minea!! såå fint, sitter och kolla på vad jag ska ha bara!!

    SvaraRadera
  2. Sandra: Ja det måste du! Så fint! Jag köpte en långarmad knapptröja också, men det kom en med kortarm, så det blir ett byte. Hoppas att den nya kommer snart.

    SvaraRadera