lördag 22 januari 2011

Lördag

Härlig lördag har vi haft. Barnen sov bra på natten och vaknade först efter 8, vilket betyder sovmorgon. Sedan for jag och Anton på Loppis. Hittade inte så mycket, jag gillar egentligen inte alls loppis, men kom hem med ett bilspel, pippi pussel och två mamma mu cd-skivor. Sedan for vi in till stan för att titta på någon borg till antons figurer, så nu skall han börja arbeta ihop pengar till det. Tips på bra sysslor för en kille på 7½?

Jag tänkte att vi skulle fika på bagarstugan här i Mariehamn, men sonen ville hellre åka hem och öppna påsen med sin nya gormiti. Sambon åkte till hans pappa med småttingarna så jag fick lite egen tid då sonen gick ut och lekte med grannbarnen, efter en timme ville de komma in och leka. Men en timme fick jag i alla fall. Och kul hade barnen.


Sushi blev det för hela familjen, barnen var väll inte jätte glada för det. Men kul att laga tyckte de i alla fall.
Och en liten dagens oufit. Svea i kikkid klänning och molo bondgårds leggins. Anton i molo space tröja och nova star harem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar